CasaEscuela Puerto Rico

Grupo de Apoyo Reunión Mensual. Y le llegó el turno a la actividad más esperada por nuestros estudiantes y sus familias. los Goofy Games de CasaEscuela Puerto Rico. Se llevaron a cabo el pasado jueves 14 de abril de 2017, en el Parque Mundo de Los Niños Miguel Casul, Gurabo, P.R. Con el tema Salvemos El Patrimonio de la Educación Superior Puertorriqueña. Cada categoría llevaba el emblema de un Recinto de la Universidad de Puerto Rico. Enviar por correo electrónico. Cuento Don Frasquito, el piraguero.

OVERVIEW

The website casaescuela.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have examined twenty pages within the website casaescuela.org and found twenty-four websites referencing casaescuela.org. We have observed two contacts and directions for casaescuela.org to help you correspond with them. We have observed four mass networking accounts belong to this website. The website casaescuela.org has been on the internet for eight hundred and fifty-two weeks, four days, twenty-one hours, and thirty-seven minutes.
Addresses
Mar 2008

CASAESCUELA.ORG TRAFFIC

The website casaescuela.org has seen fluctuating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for casaescuela.org

Traffic ranking (by month) for casaescuela.org

Traffic ranking by day of the week for casaescuela.org

CASAESCUELA.ORG HISTORY

The website casaescuela.org was began on on March 03, 2008. It is currently eight hundred and fifty-two weeks, four days, twenty-one hours, and thirty-seven minutes young.
March

COMPANY PERIOD

LINKS TO DOMAIN

Alcantarilla Alquimica

Wednesday, May 13, 2015. Just to show I still exist. Busy as heck! I am crazy to have my son taking French next year. That way I can support him and his group to do a great french based act and proper video references. Like this Tarot Card Project that was based on the Rider Waite Tarot and photograhed using local resources for several years in the slums of Haiti.

Estilo Familiar -

Cajas de madera convertidas en tiestos DIY. Así que me puse a buscar alternativas y zas! Me acordé de las cajas de madera. Con un paño o brocha le di la primera capa por todos los lados. No lo dejé secar por completo. Antes de que se secara le pasé un paño para sacarle el exceso de pintura. Así se ve la primera capa luego de secarse por 1-2 horas.

Hoy Me Desperté de Arena

Vamos a despertarnos de arena. Vamos a ser esa que se esparce y vuela; que se adhiere a la piel como lengua en beso y ahí se queda. Seamos bofetada de calor y golpe de dolor en la conciencia. Marcha mundial por la paz. Ayuda urgente para hermanos en Haití. Posted by hoymedespertedearena en 13 enero, 2010.

HomeschoolingSistema Hogar Escuela

Que es la educacion en el hogar o homeschooling y .

NATUNOTAS CON LOS NIÑOS

Bitácora de lecciones que llevamos a cabo con los niños basadas en el estudio de la naturaleza y sus relacionados, utilizando el patio y el ambiente que nos rodea como el mejor escenario para aprender. Te invitamos a compartir mutuamente los hallazgos obtenidos desde los escenarios correspondientes. Miércoles, 20 de abril de 2011. Los Kogi- Sierra Nevada de Santa Marta, Colombia.

WHAT DOES CASAESCUELA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of casaescuela.org Mobile Screenshot of casaescuela.org Tablet Screenshot of casaescuela.org

Diana Lopez Venegas

Vistas del Oceano

Loiza, PR, 00772

US

Yahoo! Inc

YahooDomains TechContact

701 First Ave

Sunnyvale, CA, 94089

US

CASAESCUELA.ORG SERVER

I identified that the main root page on casaescuela.org took three thousand three hundred and fifty milliseconds to stream. We could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider casaescuela.org not secure.
172.217.3.211

yns1.yahoo.com
yns2.yahoo.com

BROWSER IMAGE

SERVER OS

We identified that this domain is implementing the GSE os.

HTML TITLE

CasaEscuela Puerto Rico

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website casaescuela.org states the following, "Grupo de Apoyo Reunión Mensual." We analyzed that the webpage stated " Y le llegó el turno a la actividad más esperada por nuestros estudiantes y sus familias." It also stated " los Goofy Games de CasaEscuela Puerto Rico. Se llevaron a cabo el pasado jueves 14 de abril de 2017, en el Parque Mundo de Los Niños Miguel Casul, Gurabo, P. Con el tema Salvemos El Patrimonio de la Educación Superior Puertorriqueña. Cada categoría llevaba el emblema de un Recinto de la Universidad de Puerto Rico. Cuento Don Frasquito, el piraguero."

ANALYZE OTHER WEB SITES

Casa Escuela La Loba

UN ESPACIO PARA MUJERES SOBRE TODO y a momentos PARA personas estupendas, desde la libertad y el respeto A LA OPCIÓN AMOROSA, SEXUAL Y DE CONVIVENCIAS. Un espacio de salud, Un espacio de creación, Un espacio de lectura y escritura, Un espacio de jardín y huerta, Un deseo de cercanía respetuosa. Guncha crea espacios para co.

Casa da Escusa entre Marvão e Castelo de Vide Casa para alugar em pleno Parque Natural da Serra de S. Mamede na aldeia da Escusa entre PortagemMarvão e Castelo de Vide RNAL Registo nº 1858AL

Casa da Escusa entre Marvão e Castelo de Vide. Casa para alugar em pleno Parque Natural da Serra de S. Saltar para o conteúdo primário. Saltar para o conteúdo secundário. Piscina Natural do Rio Sever. Piscinas de Castelo de Vide. Barragem da Póvoa e Meadas.

Casa Esencia - Albuquerque Luxury Event Venue - Albuquerque Nightclub

Albuquerque, New Mexico 87104. Casa Esencia is the ultimate venue for a glamorous evening with exceptional food and beverage, entertainment and ambiance. Let our experienced and professional wait staff, mixologists, concierge and special events managers handle every detail that will ensure your celebration is an unforgettable one.

Diocesi di Cuneo - Casa per Esercizi Spirituali San Pietro del Gallo

Uno spazio di incontro con Gesù. Un luogo raccolto di ascolto. Personaggi ed animali in azione.